Subject: 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee ja Kõrgema piiride kättenäitamise kutse
From: "Merle Kivistik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "'Tauno Seepter'" <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 15:10:33 +0300

Tere

Saadan Teile 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee ja Kõrgema katastriüksuse piiride
kättenäitamise kutse.
Palun andke kindlasti teada oma osalemisest või mitteosalemisest.

Tegemist on Transpordiameti tellimusega Tallinn-Pärnu-Ikla km 62,2-78,8
Päädeva-Konuvere lõik - I OSA katastriüksuste jagamise tööga. 

Transpordiameti kontaktisik Tauno Seepter.

Kutse manuses.

 

Lugupidamisega

Merle Kivistik

Maamõõtja

Kutse nr 183971

Litsentsi nr 715

Tel +372 5695 7364

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

 

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.